Merhaba hanımlar . Hepinize öncelikle hayırlı ve sağlıklı doğumlar diliyorum . bu postn altında bebişlerimizin renkli ultrason görüntülerini paylaşalım 😍 bayılıyorum çok tatlı görüntüler çıkıyor bazen ortaya . Benim kızım biraz nazlı . Hiç yüzünü göstermedi . 9nisanda ayrıntılı USG var . İnsallah umutluyum bu kez . 😄 Sizinle de paylaşırım o zamn ❤️