Merhaba arkadaşlar 39+2 tansiyon 14.9 ve 13.8 çıkınca doktor takip amaçlı hastahaneye yatırdı daha sonra 24 saatlik idrar da protein sınırda çıktı nst de sancı cıkıyor ara ara ama açılma yok tansiyon hep 13.8 de şuan 39+6 olduk yarın 40 oluyorum doktor senin sınırda oldugu için 41 e kadar bekleriz ister eve git ister yatmışken yat dedi suni sancı da verebilirler başına böyle bir şey gelen var mı hiç açılması olmayıp suni sancı verilipte açılması olan oldumu genelde açılma olmadan suni verip rahat dogum yapan oldumu bebegimi suyu kalp atışı iyi biraz uzun oldu ama tecrübeli annelerin yorumlarına ihtiyacım var