giresun bende de hem hasimato hem hipertansiyon hem tip2 diyabet var. Hiçbir çocuk tedavisi görmeden hamile kaldım üstelik hiç aklımda yokken, çocuk istemiyorken ve korunuyorken. Herkese saçma geliyor başta ama bu işte psikolojinin büyük boyutu var bence. Kızkardeşim 5 senedir çocuk deniyor sebepsiz kısırlık teşhisi kondu en sonunda. Bende envai çeşit hastalık hamileyim. Bu kadar internetlerden araştırıp kapı kapı gezmeyi bırakıp bence kendinizi biraz rahatlatın. Kendinizi psikolojik olarak rahatlatmanız ve tabii ki doktorunuzun verdiği ilaçları kullanmanız lazım. 10 haftalık hamileyim son iki testimde de hasimato ve hipertansiyon belirtilerim kalmadı. tsh t3 t4 değerlerim normal bir insanda olması gereken değere döndü. Gerçekten psikolojinin önemi çok büyük.