SedaManavolu çalışabilir raporu almaya gittiğimde doktor ne uzatçan zor olmuyomu vereyim raporunu git yat diye espri yapmıştı. Bende rahatım sürekli oturuyorum ev daha sıkıcı falan dediğimde hayır öylede olmaz yarım saat oturuyosan yarım saat ayakta hareket halinde olacaksın ve ayakları aşağı sallandırmadan oturacaksın demişti. ( 36 haftaya girmiş 10 kg almış hala geçen yılki babetlerini giyebilen bir hamile olarak )🙄🤦🏻♀️ Önerim az tuz, bol su 😇🙋🏻♀️