gamzelinaz Omerrrkubrra ne güzel hazırlıklar bitmiştir, hersey bebek için hazırdır. Ben o günlerde kesin bişeyleri hala yetiştirmeye calısıyor olurum. Stresle o da var sunu da yapayım modunda olurum. Kesin 🙈
Omerrrkubrra gamzelinaz herşeyim hazır odamız elbiselerimiz çantamız Bi kızımda gelse herşey tam Olcak 😃🤲❤️sen kaç haftalıksın
Htc18 Omerrrkubrra 2.erken olur dediler ama hala hiç bir belirtim yok bir an önce geldin istiyorum artık iyice zorlanmaya başladım zaten😊😊
Sedadfne Son 9 benim de ikinci gebeliğim kızım olacak Allah nasip ederse ama hiç bir belirti yok 37 den beri bekliyorum 🤔