29 haftalik hamileyim afedersiniz surekli ishalim ve gececek gibi durmuyor hamileligin ilk haftalari da boyleydim hic bir sekilde gecmemisti ilac serumlarla sonradan kendiliginden gecmisti simdi neden boyleyim doguma kadar surer mi basina gelen varsa?