Bebek3444 Hamileliğin en başından beri diş ağrısı yaşıyorum neredeyse 5 aylık olduk sabredeyim diyorum ama dayanılacak gibi olmuyor sizce ne yapmalıyım? Aynı sıkıntıyı çekenler var mı?
Fatma7666 Bebek3444 Demir kalsiyum eksikliğiniz vardır yoğurt süt tüketin bol bol her sabah bir bardak süt için kahvaltıda yoğurt kefir tüketin geçecek 🥰🦋
Simge16 Trimesterda tedavi edilebiliyormuş doktora gitmenizi öneririm benim 38. Haftamda başladı anca yapabildiklerim tuzlu suyla gargara ya da ağzımda karanfil tutuyorum o şekilde hafifliyor
Goncagul27 Diş doktoruna gidin 15 haftadan sonra tedavi yapılıyor ben 16 haftalıkken doktorundan rapor alıp kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım
Bebek3444 Doktora gitmek istiyorum lakin tedirgin oluyorum film falanda çekilmiyor bildiğim kadarıyla tuzlu su karanfil soğuk kompres veya sarımsak bastırıyor yada yutuyorum ama artık dayanmak zor geliyor
Bebek3444 Cidemkisa çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum inşaallah geçer bi daha hiç olmaz yoksa çekilmiyor 😭
Cidemkisa Bebek3444 ayy inşallah geçsin yoksa son zamanlar zaten ağrı sancı oluyor bı de dış eklenmesin
O-Kaptan İkinci timestır diş çekimi yada tedavisi için en uygun dönem doktorunuzla konuşup tedavi olabilirsiniz