Asli91 Glfdn şiştim.32 haftalığım ayak bacak kol hep şiştim.Bol su içiyorum uzatıyorum ama fayda etmiyo.
Zuhrenasyazici Glfdn 35+2 haftalığım ayakta fazla durunca şişmem oluyor yattığım sürece sıkıntı yok benimde birden oldu. Çok dikkat eden biriyim en çok korktuğum şeydi allah tan ödem değil
Minikimm Evet hemde fazlasıyla sisiyor. 29 haftaligiz Akşam olduğunda ayak bilegim yok oluyor resmen 😂 Ayaktan direk bacağa geçiş yapmışım gibi duruyor😂
ayberen Canım bende fazlasıyla şişenlerdenim. 6. Ayda şişmeye başladım yüzüm Burnum elim ayak ve bacaklarım. Doğumdan önce daha da şiştim. Ama şükür doğum Yapalı 19 gün oldu 14 kilo gitti. Şişlerim indi küçüldüm resmen :) merak etme doktor tahlillerinde birşey çıkmadıysa doğum sonrası iniyor şişlikler
Glfdn ayberen hayırlı olsun canım ben doktora bugün danışcam ödem olursa bebeğede zarar verir diye duydum
ayberen Glfdn Danış canım tahlil yaparlar birşey yoksa bebeğine de birşey olmaz. Şükür şişliğimin bebeğime bi zararı olmadı.
Onat12 Bende 32. Haftadayım çok fazla ayak ve bileklerde şişlik var. Çok kilo aldığım icin devamlı tansiyon takibi yapılıyor. Sıcaklarda çok etkiliyor
HandeA Çok kilo almak, tuzu fazla tüketmek ve sıcaklar şişiriyor malesef. Sıcaklara yapacak bişey yok ama diğerlerine dikkat etmek lazım. Benim doktorum şişmek istemiyorsan kilo alma ve tuzsuz ye demişti. Çok şükür 27 haftadayız şişliğim yok. İnşallah da olmaz🙏
Glfdn HandeA inş olmaz benim de hiç yoktu 33 haftaya girdim birden olmaya başladı tuzluda yemiyorum kiloda almadım
Liyaninannesi Kizlar gece yatarken mutlaka ayaginiz yuksekte uyuyun. Ben cozumu oyle buldum. Ayagim bileklerim sismekten patlicak gibi oluyordu. Ama cok sukur geceleri oyle yattigimdan beri gun icerisinde rahatim. 33+5haftaligim bende.
Zuhrenasyazici Glfdn ödem olsa sadece ayağım şişmez tüm vucudum şişer ve ödem olsa inmez ben ayakta uzun kalınca ayaklarım şişiyor
MelekKibarKln Benimde ellerim ayaklarım yüzüm şişti 32.haftama gördim doktorum tansiyon kontrolu ve 24saatlik idrar biriktirip tahlil yapacaklar inşallah kötü bişey çıkmaz çok korkuyorum erken Doğum belirtisi yazıyor internette kafama çok taktım😔