Kızlar öyle böyle değil resmen su gibi ıslanıyorum acaba akıntı değil de su mu geliyo nasıl ayırt edebilirim ben bunu. Günlük ped kullanıyorum o ıslanıyo üstüne 2 3 kat peçete koyuyorum onlardan taa eşofmanım ıslanıyo sarı sulu kıvamda napmalıyım eğer suysa acile mi gitsem bu şekilde yaşayan var mı