Kızlar doğum ücreti hakkinda bilginiz varmi sezeryen doğum ?
Kbrrrra canım sezeryan 3300 normal 3500 benim ikiz olduğu için 4000 dediler bana
Iremozer iyimis canim adatip 3500 demisti
Kbrrrra aynen hastanedende memnun çoğu kişi ebeler hemşireler çok ilgiliymiş