Canım hiç bekleme doktora git baksınlar mutlaka. Bende geçen gece hissetmiyordum gittim polis çevirdi , durumu anlattık geçmiş olsun deyip gönderdiler. Bişey olmuyor durumu anlat özele gidiyorsan ara adını not alsınlar inanmazlarsa hastaneyi ararsın yanlarında. Ama mutlaka git hareket ediyor mu kalp atışları nasıl baksınlar