Hatice4446 Kansızlık yaşayan varmı ya kanı düşük olan doktorum ilaç takviye verdi ama tabi bende halsizlik falan var sizlerdede varmı belirtileri neler ilaç harici neler tüketiyorsunuz
idiloska Hatice4446 26.haftamda bakıldı şekerle beraber, demir ilacı verdi, kan değerleri düşükmüş. 10 gün şurup çok çirkin tadı var, sonra da hap.
Mimhb Benimde düşük ilk 3 ay herhangi birşey kullanma dedi doktorum. Şu an 9. haftadayım çok halsizim 12. haftada muayeneye gidince inşallah birşeyler verir. Kaçıncı aydasın bilmiyorum ama ilk aylar çok gerekmedikçe takviyeye karşı olan doktorlar var.