Alinamoms Kızlar dünde yazdım ama gören olmadı bugün tekrar var bu his uyuşuk hissetmiyorum kontrolüm yarın ama şimdiden acile falan gitmelimiyim bilen yaşayan var mı.? Çok korkuyorum hissetmiyorum resmen 😭
kucuktospam Alinamoms hemen git doktora kanına baksınlar tehlikeli bir şey olabilir karnımda etkilendi diyorsun ne olur ne olmaz durma derim
mirayin_annesi Alinamoms bendede oluyor ama neden olduğunu bilmiyorum kolum bacağım ayaklarım ellerim çok uyuşuyor
Gizzso Alinamoms benim ellerim çok uyuşuyordu doktor ilaç verdi magnezyum biraz daha iyi şimdi yine de hafif hafif uyuşmalar oluyor tabi
Alinamoms HavvaMerve yüzünüzde oluyor mu peki.? Magnezyumda kullanıyorum su da eritilenden 😭 gerçekten şuan çok korkuyorum sanki kanım çekiliyor dünden beri çok değişik bişey. 29 haftalık hamileyim.
kucuktospam Alinamoms hemen kötü düşünme nolur nolmaz diye gidiyorsun gibi düşün inş yoktur bir şey stres etme bebeğini
Annesiyimmm Canım bende bir haftadır kollarımda ellerimde uyuşma ve batma hissediyordum doktoruma sordum magnezyum eksikliği dedi ilaç verdi şuan onu kullaniyorum korkacak bı şey yok yani her hamilelikte olabilirmiş bu durum
Annesiyimmm Günlük bir sade soda . Bir muz ve magnezyum ilacı ağrıları azaltıyor arkadaşlar ben öyle rahatladim
Alinamoms Annesiyimmm gebelik şekerim olduğu için herşeyi yiyemiyorum 🤦🏻♀️ magnezyum kullanıyorum zaten 12. Haftadan beri.
mirayin_annesi Alinamoms. Bi aralar oluyordu şimdi durdu sanki bi ara üst dudağımda uyuşma oluyordu evet
Cylncyln_01 Alinamoms Canım benim son 1 aydır var sağ elimde uyuşma hissizlik ve ağrı ama tek sağ elde var dr gidecem ama araştırdım karpal tunel sendromu diyorlar gebelikte oluyormuş
mirayin_annesi Alinamoms yaaaa dikkat et Rabbim korusun inşallah. Kaç haftalıksın sen. Bugün hastaneye gittim doktor normal gebelikte olur dedi kan ilacı ve magnezyum verdi demir eksikliğinden sanırsam