Bebegimibekliyoruz Göbeğiniz kaçıncı ayda çıktı karın çalışıyorum şuan 7 haftadayım bir sorun olur mu ?
Bhralp0501 Bebegimibekliyoruz İlk üç ay ağır spor önermiyor doktorlar, hafif tempolu yürüyüş bu dönemde ideal olabilir. Bebeğin tutunma evresi çünkü bu ilk üç ay. Sonrasında kontrole gittiğinizde doktorunuza danışırsanız size uygun yapmanız gereken egzersizleri söyleyecektir😊
Beyzan Bebegimibekliyoruz kesinlikle çok çok dikkat edin profesyonel sporcular bile ilk 12 hafta antreman spor vs yapmaz çünkü düşük riski vardır ve gebelikte karın calisilmaz en uygun spor yoga ve pilatestir ona bile doktorum 20.haftads izin verdi
Aiteh Bebegimibekliyoruz karin mi çalişiyorsunuz? Kardesim olurmu öyle şey? Bebeginizi riske atmayin lutfen ilk 3 ayda spor bile onerilmiyor siz karin calisiyosunuz
Hafise Bebegimibekliyoruz tabikide ciddi cok tehlikeli doktordan habersiz yapmayın . Risk yoksa bile oluşturur ani harekette . Belki inanmazsınız ben geçen gün bir meyve yemek için msj attım normalde zararsız ama içtiğim ilaçlardan dolayı yememem gerektiğini öğrendim . Sizde öyle yapın doktora danışın herşeyi
Mollier Çok dikkat edin ben ilk haftalar mecbur kalmadıkça yürümedim bile.Kanama alanım vardı.13. Haftadan sonra her şey sağlıklı ilerlerse hafif yürüyüşlere başlayacağım.