Gizem97 Merhabalar 35+2 günlük kızım bugun sürekli kasıklarım da baskı hissediyorum, daha yeni kontrole gittim nts de bi sancı durumu da çıkmadı sizlerden de yaşayan var mı bu durumu?
058elf Gizem97 35+5 başı sağ kasık tarafında canım benimde bu hafta baya baskısını hissediyorum. Sancı bende de çıkmadı sadece suyu sınırdaymış hayırlısı olsun zaman daraldı artık gelmek istiyolar 🤗
Gizem97 058elf galiba canım bende heyecanlı bir anne olarak korkuyorum en ufak bir şey de çıkıcak gibi 😊