Betfer Acı yemekler çok seviyorum. Acı bibersiz yemekler sevmiyorum daha 3 haftalık bizimkisi bi zararı olur mu🙂
Ozge1123 Betfer bir zararı olacağını sanmıyorum şuan küçük bide ilerki zamanlarsa kabızlık yaşarsanız o zaman sizin için rahatsız edici olur birazcık 😊
Masalannesii Betfer bende acılı yemeklere bayılırım hamile kalmadan önce acısız bir yemek yapmazdım ama acı bende fazlasıyla mide yanması yapıyor canım ama onun dışında bebişe bir zararı yok yiyebilirsin ama mide yanmasına dikkat et 🌸
metehaninannesiii Hatice68 hahahhaha aynen valla eşimde bende aciyi çok seviyoruz alışsın dediğin gibi 😂
Ayca00 Betfer bende acı çok severim 🤩 36+2 haftalık ikiz kızlarımı bekliyorum 🥰 bulantılar geçtikten sonra hep yedim bir sorun yaşamadım çok şükür 😇 benimle dalga geçtiler hep çocuğun yaramaz olur yeme diye 😂😂
Syhgkalp Zararı yok ama çok fazla yerseniz mide de yanma mide asidi denilen reflü çıkıyor 3 haftalık daha belki belirti başlamamıştır ama ileriki haftalarda böyle bir durum yaşarsanız acı biberden olduğunu bilin