Minnieli Kızlarr 38+5 haftalıgım yarın sabah bebeğime kavuşuyorum inşallah sezeryanla. Ama bi kaç gündür bebek hareketsizliği var hiç böyle olmamıştı bu durumu yaşayan varmı bi sıkıntı olurmu 😐
ysfali06 Minnieli hiç hareket etmiyorsa sıkıntı tabiki ama günde en az 10 defa hareket ediyorsa sorun yoktur yeri daraldığı için fazla hareket edemiyordur. İnş sağlıkla kavuşun yavrunuza 🌸
Melek- Minnieli kanala girdi ise hareket alanı kısıtlanmıştır gün içinde hiç hareket etmiyor olması durumu var ise hiç durmayın hastaneye gidin
Minnieli ysfali06 saolun sizde 🙏 ne gibi sıkıntı olur günde en fazla on harekettir ama o da cok yavaş
Beyaz-12 Minnieli bence yeri daraldığı için çok sık hareket edemiyor kafanızdan olumsuz düşünceleri atın güzel şeyler düşünün rabbim selametle kaldırsın ve hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bizler de dualarınıza talibiz 🤲🏻
ysfali06 Minnieli 10 defa hareket ediyorsa aklımıza kötü şeyler getirmeyin. Doktorlar söylüyor günde 10 defa hareket ediyorsa sorun yoktur diye. Ama yine de kötü şeyler geliyorsa aklınıza Bi doktora görünün gerekirse acile gidin 🌸
Minnieli Beyaz-12 Allah razı olsun size ve tüm hamilelerin rabbim yardımcısı olsun sagiıkla kucagımıza alalım inşallah 🥰 ben belki heyecan yapıyorum ve tedirgin oluyorum