Arkadaslar hamilelik nasıl gidiyor? Nasıl süreçlerden geçiyorsunuz? Bu süreci nasıl geçiriyorsunuz? Biz 10 haftalık olduk sabah bulantıları devam ediyor. Onun dışında ara ara lekelenmelerim oluyor bu ara. Ama doktorum herhangi bı sorun olmadıgını soyledı. Bende Allaha sıgınarak gecırıyorum. Çokca dua ediyorum. Bazen dıyorum Rabbım nasip edecekse eder. O sekilde annelik bebek rahme düşünce başlarmış ya onun verdıgı tedirginlik heyecan vs devam ediyor. 🤗 Allahım hakkımızda hayırlısını versin. Siz napıyosunuz?