EbruSametben kullandım cnaım hem baya ilk 10 haftalık olana kadar bi kullandım yani 4 5 hafta kadar çünkü ilk gebeliğim 7+3 de kalp atışı alınamadı bebek bğyümediği için son bulmuştu o yüzden hamile olduğumu öğrendik doktor 10 cü haftaya kadar kullancaksın dedi . Sonra 4 aylık olduk kanamam oldu tekrar başladım 8 kutu ve 5 tane iğnesi yarısını ağızdan aldım mide bulantılarım oldu fitil olarak devam ettim kutular ve iğne bitti tekrar kullanmadım baya uzun oldu ama nasıl rahat ediyorsan öyle kullan