Merhaba kızlarcım.
38+4 oldum. Kasık ağrıları sebebıyle doktorum kontrol ıcın cagırdı. Rahımde yumuşama başlamış 2-3 gune olabılır bıle dogum cok uzak değil dedi. Ama 2 gün geçti gelen giden yok :)) bel ağrılarım oluyor. Ama sonra geçıyor. Bazen kasık agrım oluyor sonra yıne geçıyor:) sizde durumlar ne? Bu beklemekte hem heyecanlı hem zor :)
çatı kontrolunden sonra 2 gun lekelenme oldu ama doktorum normal demişti.
beklemeye devam sanırım. Sımdı yıne belım az az agrımaya başladı. 😕