Rabissss06 ben uc fıncan ıcıyorum gunde zaten severdım ama hamılelıkte resmen asık oldum kahveye doktoruma sordum az sekerlk uc fıncanı gecmesın dedı artık bende ıctıkten sonra arkasından bol su yada bır bardak sut ıcıyorum cok canım ıstıyor bıraksalar kasık kasık yıcem o derece