Kayasbht Merhaba hamişler 😃 27. Haftamda göbeğimin en altından küçük çatlak olmuştu şusn 29. Haftadayım yavaş yavaş yukarı çıkıyor çatlaklar bu şekilde mi gider acaba bütün göbeği mi sarar daha sonra fikri olan ya da bu şekilde olan var mı ?
Minnosunannesiii Kayasbht hiç yoktu çatladım 31 e kadar birden göbeğim büyüdü anlamadım bende nasıl büyüdüğünü ağaç gibi oldu valla çatlaklar🤣
emineveminigi Kayasbht henüz göbeğini sarmayan yerilerini bol bol kremle yağla gerçi ne yaptıysam çatladim 🙄😅
Kayasbht Minnosunannesiii hadi ya benim yavaş yavaş gidiyor en alttan başladı biraz yukarı çıktı ama öyle yayılma şeklinde değil şuanlık 😒 benim çok erken başlamış ve sadece 5 kilo aldım oysa tenim beyaz ve kuru onun etkisi var galiba 😒
MervErdo 39 hafta olduk hiç çatlağım yoktu bugün bi baktım karnımın yanında morluklar oluşmaya başlamış 😒
MervErdo Kayasbht çatlamaya başlamış ufaktan onun izleri ki benim karnım da çok çıkmadı 20 kilo aldım ama 47 kiloyla hamile kalmıştım
Kayasbht emineveminigi 😒😒😒 kantoran yağı kullanıyorum kullanmasam belki de daha kötü olabilirdi bilemiyorum
Kayasbht MervErdo anladım izleriniz mor demek ki benimkiler kırmızı tenle alakalı herhalde rengi de . İç karnınız geniştir o yüzden çok çıkmamıştır fazla . Ama yine de 47 kilodan 67 olunca çatlamanız normal geç bile çatlamışsınız bence çok bile iyi şanslınız maşallah 🌹