ebegebe Korkma bendede görmedi hiç bir şey son adet tarihime göre senle aynıyım ama 35 günde bir adet oluyordum o yüzden yumurtlama geç olduğu için daha küçük muhtemelen belki seninkide öyledir telase etme.😊 ilk gebeligimde 6 da gördüm ben kalp 7+4 te görmüştüm bebeğimle beraber bana ultrasonu verdi işte bebeğin diye nokta var gibiydi ben inanmamıştım🤭 Şimdi o nokta koccaman oldu çok şükür 😍