Aysenurctn32 Arkadaşlar 9+3 günlüğüz. İlk gebeliğim. Göbeğimde sürekli seyirme oluyor. Hamile kaldığım ilk anlardan beri var olan bir şey bu. Acaba sebebi nedir? Normal mi bu seyirmeler?
Gizem_34 Aysenurctn32 gazdan oluyo yada vucudunda fazla kan basinci oluyo o yuzden atar damarlar seyiriyo gibi
Minnosunannesiii Aysenurctn32 walla öyle Bi seyiriyor ki ben bebek mi diye düşündüğüm bile oluyordu oysa çok erken hani insan hemen hissetmez ama öyleymiş işte doktorların cevabı bu yönde
Selinda Aysenurctn32 gazdan oluyor, normal gazı hissettiğimiz gibi olmuyor hamilelikte çok farklı. Pıt pıt atıyor resmen. İlk zamanlar gaz çok birikiyor bağırsaklar yavaşladığı için gaz dolanıyor o yüzden