Caglapolat ben 40 +2de aldım canm 6 saat aldım sancıyı 4 saat hissettim o 4 saat sonunda doğurdum açılmaya göre bakılıyor canim ben 3 cm ile basladim 4 saatte 11 cme ulaştı tamam dedi doktoe yeterli ama 5 6 satte sadece 1 2 cm açılma olursa zor diyip sezeryan öneriyor 😊