Haticedemir1 Kızlar 20 haftalık olduk. İdrar sızıntısı gibi bir sorun yaşıyorum ama nasıl oluyorda ıslanıyorum hiç farkında değilim. Normal mi acaba? Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
Sabi_yagmur Haticedemir1 bende 16 haftaligim oksurunce hapşırınca bende kaçırıyorum çok kötü birşey ya
aannepandaa Haticedemir1 öksürünce hapşurunca yada gülümce kaçırıyorum ama farkında oluyorum. Eğer siz nasıl olduğunun farkında değilseniz su olabilir. Bi dr danışmalısınız.