Hilal70 36+4 haftalık gebeğim son 3 gündür rahmime Düzensiz bir sekilde rahmime bıçak saplanıyor gibi hissediyorum rahmim çok kötü kramp gibi bişey giriyor kalakalıyorum oldugum yerde sizce normal mi yada bu konuda fikri olan?
Balbocegi_ Hilal70 ayni hafta gundeyiz bebek olabilir mi kramplarin agrilarin olmasi normal dedi doktorum
Balbocegi_ Hilal70 canim belden kasiga agri gelmedikce endiselenicek birsey yok sanci degil sonucta dogum degil baski sadece buyuyorlar artik yerleri yok kilolarida yerinde oyuzden