32+3 deyim ikizlere hamileyim 😊 bugün yarın erken doğum riskim var muhtemelen sezeryan olacağım için sütüm hemen gelmiyektir. Doğduklarında hangi mamadan vereceğime karar veremedim önerilerinizi alabilirmiyim. Benim düşüncem Hero baby,Hipp ve Evolvia sizceee ???