Eylül ortası görünüyor şuan başladım ben alışverişe yenidoğan 2 tane 5li çıkış aldım 1 tane 10lu alacağım. 0-3 ay şuan 4 zıbın 2 alt üst takım 2 tulum aldım ama zıbın sayısını arttıracağım. 3-6 ay geri kalanlar hep daha çok öyle alıyorum yani. Çorap almaya başladım ihtiyaç çok oluyormuş. 6-9 da alıyorum bu arada