badehandeyldz MihrbnGrbz3 organik bebek kıyafetleri hem güzel hem ucuz ben almıştım daha önce geldiğinde☺️ Tekrar alırım muhtemelen tabi kalırsa😏
Minik_kalplim_ MihrbnGrbz3 hepsinden almak isterim ama daha 16.haftamdayım ve erken olduğunu düşünüyorum kendimide tutamıyorum aslında🙈
MihrbnGrbz3 sblaslan yorgan ve yastık yok canım ben katalogda gördüm Battaniye modeli var iki üç çeşit
Minik_kalplim_ MihrbnGrbz3 bana kız dendi yarın yine gidecem bakalım kız mı gerçekten 😄 ben almak istiyorum da çevre hep erken günah diyorlar 🥺
Mom040 Minik_kalplim_ Daha cinsiyetini bilmeden beşiğini aldım, birçok kıyafetini de aldım neredeyse kıyafet işim bitti sayılır yarın 18 haftalık olacağız. Maaş diğer türlü eriyip bitiyor bu şekilde en azından çocuğa bir şeyler aldığım için bitiyor. :) Niye günah olsun ki? :/
Minik_kalplim_ Mom040 cinsiyet öğrenmeden hangi renk aldınız kıyafetleri 😳 sende cinsiyetin rengi olmaz diyenlerden misin ne güzel 🥰
Mom040 Minik_kalplim_ Genelde unisex aldım ve erkek bebek ürünlerine baktım daha çok, çünkü oradakiler kıza da olur erkeğe de. Zaten erkek olacağını öğrendik. :)
Minik_kalplim_ Mom040 hissetmişsin o zaman erkek olacağını 😄 bende hep hissettim inşallah yarın kesin olarak öğrenecem🙏🏻🌸kız diye düşünüyorum
Hamileadayibiranne Banyo küvet setini almayı düşünüyorum şuan için ama içeri girince neler neler alıp çıkarım belli değil 🤣🤣
Nagihan4 MihrbnGrbz3 nevresim takımı , pijama takımı, amigurumi emzik yapım seti , müslin bezi bunları BİM’den almayı düşünüyorum A101 e de gelicek ordan da bi kaç bişey alcan tabi oraya gidince değişiyor aldıkça alıyo insan 😊😁