Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim 🧿 🤲 üç gündür boğazım da gıcık var öksürüyom artık bugün karnım acımaya başladı. Limonlu su içtim bal yedim fakat sonuç değişmedi ne yapabilirim ? Alerji gibi de sanki iki hafta önce de soğuk algınlığı geçirdim belki de o yüzden (faranjitim var kronik)