Deryabsrn bende durumlar biraz karışık 🙈 normalde samsun da oturuyorum. Bütün düzenim orada. Eşimin görevinden dolayı şu an İstanbuldayım. Elektrikli beşik ve puset almıştım onları da 2 gün önce samsuna gittiğimde götürdüm. Dr takibimde samsunda olduğu için doğumu orada yapmayı planlıyorum tabi aksi bir durum olmazsa. Gelirken de yanıma kızımdan kalan kıyafetlerden getirdim bir kaç parça. Süt sağma pompası, emzirme atleti, eşofman vs. Şu an için sadece bir hastane çıkışı aldım. Kızımdan kalan kıyafetler de lekeler var yarın onları yıkayıp geçirmeye çalışacağım inşallah geçer. Daha çanta hazırlamadım. İstanbulda 1+1 eşyalı evde kalıyoruz. Buraya geldiğimde bütün eşyaları silip temizlemiştim. Mayıs sonunda evi boşaltacağımız için burada detaylı temizlik yapmayacağım. İstanbula gelmeden önce evimi temizlemiştim. Birkaç eksiğim kalmıştı. Artık onlar öyle kaldı yapacak birşey yok malesef 🤷♀️