Daha çok küçük tutunma aşamasında olduğu için doktora sormadan çıkılmaması gerekiyor bence. Eğer risk yoksa bile konforlu bir yolculuk yapmaya çalışın. Benim 19+5 yarın yolculuğa çıkacağım uçakla olduğu halde sordum. Dönüş içinde araba kullanacağım 6 saat ve o zaman 25.haftada olacağım için tekrar oradan bir doktora danışıp döneceğim riske atmaya değmez