EceEgemen alininannesiii cnm çiğ etten yapılmadığı sürece mercimek köftesi den ne farkı var ki bende yiyorum valla 🙄
Kimkibu alininannesiii etsiz yiyorum canım cektikce abartmadan ama etki yemiyorum çiğ et oluyor o yüzden
Eymenbby4 alininannesiii keşke canım celsede yesem ye valla canın cekiyorsa acısız ye bol kıvırcıkları oh
Omerhatice alininannesiii ben oğlumda aşırı yerdim canm baya isteğim vardi çiğ köfteye hamd olsun bisey olmadi sadece etsiz ye demişti doktorum 🤗
Hamileadayibiranne alininannesiii valla benim başından beri tiksinmeden yediğim tek şey diyebilirim etsiz yemekte hiç bir sakınca yok