momkubra Doğum yapan herkesin alacağı para için nereye nasıl başvuru yapılıyor bilgisi olan var mı?Bizzat gitmek mi gerekiyor yoksa internet üzerinden de başvuru yapılabiliyor mu?
Busbus58 momkubra sgk ya gidiyorsun. Eşinde gidip başvurabilir sana gerek yok. 1 ay sonra annenin hesabına yatıyor para