Acemianne12 son haftalarda ister istemez korku olabilir tabi ki. 😊
Ama kendinize, bebeğinize ve bedeninize güvenin. Dua edin. Ben bunu yapıcam, başarıcam deyin. İnanın.
Gerçek doğum ağrılarınız gelince o doğum kafasına girmeye çalışın. O zaman daha kolay olacak herşey. 😊
Bebeğin nereden yada nasıl çıkacağını düşünmeyin panik olursunuz. Siz ağrılar başlayınca hayal kurmaya başlayın. Kendi kendinize su gibi doğumum olacak, göbek kordonu kesilmeden göğsüme koyacaklar deyin ve bu hayalleri kurup çoğaltın.
İnş herşey çok güzel olsun. 🙏🏼😌