Hilalkorkmaz Merhaba hanımlar özel bölgeye ağda yapamıyorum yaptıramıyorum da yıllarca tüy dökücü kullandım halada kullanıyorum ama zararlı olduğunu duydum ve jiletle halletmeye çalışıyorum varmı detaylı bilgisi olan
mercimeginanne Hilalkorkmaz normalde de özel bölgede kullanılmaması gerekiyormuş ki gebelikte tamamen yasaklıyor doktorlar kullanmayın diyorlar. Onun yerine jilet kullanın aynı etki sonuçta. İkiside kalın ve hızlı çıkarıyorlar. Yada kuaföre gitmeyi deniyebilirsiniz. İki tüy için bebeği riske atmaya değmez 🌸
Eymenbby4 Hilalkorkmaz canım ben hamile kalmadan önce sürüyordum şahsen daha rahat oluyor ama hamile kalınca onunla almadım çünkü kimyasal ve rahimde hastalık olur ise gebelik de varsa tedavisi Zor olur yoğun kokuyor birde