Kızlar dün eşimin ve benim testlerimiz pozitif çıktı bende 3 gündür burun tıkanıklığı vardı yaptırdık,27+4 deyim çok korkuyorum bu süreci nasıl atlattınız atlatanlarınız varmı ? Doktorum yüksek ateş olmadığı sürece hiç bir sıkıntı olmaz dedi ama insan korkuyor