Biricikkkkk benimde en son 26. Haftada gittiğimde yan duruyordu canım şuan 30. Haftadayız 31 de kontrolümüz var bende çok merak ediyorum normal Doğum pozisyonuna dönüp dönmediğini ☺️ Ama hıçkırıklarını hep aşağıda hissediyorum 😊 bide kızım sürekli sağ tarafta 😆 göbek deliğimin hemen yanından arada bir karnımı yamultuyor çok tuhaf bir şekilde sivriliyor😎😎🤦🏻♀️