HilalB12 ben 16+2 haffalıgım benim kadar bilmiyorumki zor gecireni hastanelerse yatım serumlarla ayakta durmaya calıştım serum bile fauda etmiyodu burda konusulam herşeyi denedim hiç birşey yiyemiyodum midemin suyunu kusuyodum o daha kotu yapyodu beni pirilant zofer fitil iyne serum hepsini kulandım hiç birinde gecmedi bugun ilk dega kusmadım 2 gundur Taze zencefil içiyorum sanki o iyi geliyor sabahlarıda kuru ekmek yiyin oda iyi geliyor ama gercekten cooooook zorrrr rabim yardımcımız olsun ben hala devam ediyor yani 😒😒😞