Gamzeee89 Ilk hamileliğimde 16. Haftamda gelmişti canım bende endişelenmiştim ama tam tersine iyi bi durum olduğunu söylemişti doktorum. Sadece sıkma doğumu tetikliyor. Oğlum 2 yaşındayken emzirmeyi kestim sütüm kesilmeden hamile kaldım hiç kesilmedi o yüzden. Bu hamileliğimde başından beri geliyor yani. Herkesede söyleme nazar değdirirler 🤭