Esraanil çevremde hamileliği boyunca kafası rahat olan kimse yok herkese bir şey söylüyolar, en ufak risk bile olsa doktorlar da kendini garantiye almak istiyor, ben ikili üçlü test yaptırmadım sırf bu yüzden ama bizede detaylı da bir sürü şey söylendi, fetal dna yaptırdık sıkıntı çıkmadı çok şükür, yani herkes hamileliği boyunca bir şeyle sınanıyor ama eğer çok takıyosanız amniyosentez yaptırın amniyosentezin bebeğinize zarar verme olasılığı %1 ama stres çok daha fazla zarar verir bebeğinize, ayrıca ikiliden sonra üçlü yaptırmak bence çok anlamsız ikisi de aynı mantık tarama testi ki ikili test üçlüye göre daha güvenilir ya hiçbir test yaptırmadan bu testin sonucunu unutup yolunuza bakın yada daha güvenilir bir test yaptırın bence ama tabiki son karar sizin, Allah yardımcınız olsun 🙏🏻