Asknn Merhaba anneler, 15.haftamda plesantanın aşağıda olduğunu söyledi. 1 ay sonra kontrole gel, çıkmış mı yukarı bakalım dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Ne gibi yan etkileri olabilir?
mrveyvz Asknn Banada demişti canım ilişkiyi yasaklamıştı hatta. Sonra zamanla kendiliğinden çıktı normale döndü
mujdezengin Asknn 17 haftada bana da söyledi kanama olma ihtimali var panik yapma dedi onun dışında yukarı çıkabilir ilerleyen zamanlarda dedi , çok ağır işler yapmayın aşırı yormayın kendinizi elimizden başka birsey gelmiyor malesef
Zeynepturkman Asknn ben 33.haftdayım hala daha aşağıda .internetten araştırmaya girme ben çok agladım 20.haftamda öğrenmiştim çıkabilir dedi doktorum hala çıkmadı .ama doktorum son ana kadar çıkabilir takip edeceğiz kanaman olursa dikkat et dedi 35 de tekrar gideceğim hala çıkmazsa sezeryan için gün verecek.sen kendini yorma dinlen bol bol daha çok erken çok kişinin yukarı çıkıyor .kötü düşünme sezeryan oluruz en kötü ihtimal bu rabbim yardımcımız olur🤲🏻
Cicekler Banada detaylıda söyledi 22 de korktum ben açıkçası ama 32. Haftaya kadar düzelme ihtimali varmış olmazsa mecburi sezeryan ve tam teşekkürlü bir hastane de doğum yapman lazım dedi
guzelce Asknn banada hemen hemen aynı haftalarda aynı şeyi söylemişti doktorum. 20.haftada Detaylı ultrason yaptırdığımda normale dönmüştü. Büyük ihtimal sizinde öyle olacaktır. Korkmayın ama dikkatte edin kendinize 😊 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏
Seyda652 Asknn banada 12 haftada demiçti doktorum 20 hafta oldum hala asagıda ama rahim agzını kapatmamış dedi bişey söylemek için erken 30 haftayı beklicez dedi
SudeSelennnn Asknn 24. Haftamda bana da aynisi söylendi 33 haftama girdim yukarı çıkmış eğer çıkmasaydı sezeryan olacaktım ama şuan normal gözüküyo
Ylzozprn Benim 13 haftada başladı söylemeye aşağıda diye 20.hafta detaylıda yukarı çıktığı söylendi genelde 20 den sonra yukarı çıkıyor demişti doktorum