Rabissss06 Ruveydahifa aman etlik zübeyde hanim a gitme de. Şehir hastanesine ya da keçiören eğitim araştırmaya derim ben. Şehir hastanesi özellikle çok güzel sürekli orayı düşünüyorum bende
mrveyvz Ruveydahifa Şehir hastanesine gidiyorum ben canım başından beri. Özel hastane gibi cihazları tamamen yeni. Kalabalıkda olmuyor
Ruveydahifa Rabissss06 maalesef ki ilk doğumum zübeyde hanımda oldu ve psikolojik sorunlarım hala devam ediyor allahından bulsunlar çok berbat bi yer.😭
kubra_karatekin Ruveydahifa Cebeci tıp fakültesinden randevu al canım internet sayfasından randevuyu alabiliyorsun sürekli kontrol et özellikle sabah 8 olmadan önce kontrol et http://webrandevu.medicine.ankara.edu.tr/faces/default.xhtml Kaydol sonra randevu al 😘
zeynepbalci Ruveydahifa evet devlet üniversite güzel ilgilenirler, sgk varsa almazlar canım ama yoksa tam bilmiyorum nasıl işler 🤗