2 senedir evliyim pkosum bu ay iki defa adet başlangıcı oldu ilki 2 gün sürdü kahverengi lekelenmem oldu ikincisi tam günüme denk geldi ama o da pembemsi lekeydi çok azdı şimdi assiri idrara cikiyorum idrarımda farklı bı koku var göğüs uclarimda da hassaslık bu ay aşılama olacaktım ama korrtizol eksikliği var dediler Acaba HAMİLE olabilir miyim benim gibi olanlar varmı 😑bide bulantım var