Busrakucuk57 24 haftalık gebeyim Anti CMV(mikroparyekül immün MEIA veya benzeri)yüksek çıktı ve Anti rubella ıgG(kemiluminesans veya benzeri) yüksek çıktı bilgisi olan var mı acilllll
Dilara0638 Busrakucuk57 bu hastalıkları daha önce geçirmişsiniz vucüdunuz bağışıklık kazanmış yada aşısını oldunuz demekmiş bende öğreneli çok olmadı 😊 sıkıntı yok yani
patuli Busrakucuk57 kızamıkçık avidite testi yaptırmak isteyebilir doktorun. Ne zaman geçirmişsin diye bakmak için canım. Benimde yüksek çıkmıştı avidite yaptırdık gebelik öncesi geçirmişim.
Dilara0638 Busrakucuk57 yok hamilelikte kızamıkçık yada diğer virüsü geçiren biriyle temas dahi etsen bağışıklık kazandığın için bi sıkıntı olmayacaktır inşallah
Bedis94- Bendede yüksek çıkmıştı doktorum bi sıkıntı yok demişti. İyi pişmemiş et tavuk sucuk tarzı ürünlerden ve iyi yıkanmamış yeşil yapraklı sebzelere dikkat et canım
Busrakucuk57 patuli gebelikte geçirdiysem nolacak öncesi geçirdiysem ne olacak bununla ilgili bilgin var mı
patuli Busrakucuk57 gebelik öncesi geçirdiysen bişey olmuyo. Ama gebelikte geçirdiysen onun hakkında bilgim yok malesef. Sonucu doktora gösterin en iyi teşhisi o söyler