Semanur27-K Merhaba hanımlar ben hamileliğim öğreneli bir hafta olucak ama kanamam vardı ve daha devam ediyor cok az az geliyor doktor normal söledi ve ilaç verdi hani endişe ediyorum bazen sizde bu sorun yaşıyor muydunuz??
Sevvalkrbg Semanur27-K Ben yaşamadım ama kendini hiç strese sokma,bol bol yat dinlen bırak ev işlerin kalsın. Sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻🥰