[silindi] Bulut2424 içmedim zaten doktorum kesinlikle yasak dedi. Yani riskli bir durumum yok genel olarak hamilelikte içilmemesi lazım dedi.
gamzelinaz Mls_mls02 vücuttan sıvı artırması yani ödem attırmasından dolayı. Bana Dr eger litrelercr su içiyorsan su kaybetmede sıkıntı yoksa iç ama içtiğin su sana lazım onu atamam dıyor san içme demişti