Kızlar bilen varmı bilmiyorum ama cevap verirseniz sevinirim ben e devletten pandemi destek ödeneğine başvuru yaptım şubat ayında bugğn bi baktım uygun olarak görünmüş ve ibana 10.03.2021 yarihinde yatması planlanmaktadır beya pttden alabilirsiniz demiş ama benim hesabıma yatmadı pttden filanda mesaj gelmedi sizde geri çekmişlermidir ya yarın atayıp pttyi bi soracağım ama bilrn varmıdır burda acaba