masallarin herkes bişey der doktorunu dinle sen canım ,son aylarda aşağıda agrılar sıklaşması risk olabilirde son aylarda yani ondada kontrole gider bakarsın benimde oldu 30.haftamda gittim baktı sorun yok dedi çok şükür.etrafa kalsa karnın asagıda acaba erken mi doğacak vs vs diye insanın içini bunaltıyorlar .dua et bol bol rabbim korusun evlatlarımızı🤲🏻